صبح محرم 1402/04/30
بسم الله الرحمن الرحیم
صبح محرم 1402/04/30
بحثی که ما داشتیم در مورد اخلاص می خواهیم بحث کنیم ولی دیشب من یک چیزی خدمت شما عرض کردم که خیلی نکته مهمی بود که درجات تقوی بود درجات تقوی اولی توحید است توحید و ولایت ولایت الله یعنی توحید و برادرها خواهرها تمام درجات دیگر تقوی بر می گردد به توحید ما یک روایتی داریم بهتر از این روایت وجود ندارد برای همین به ان می گویند حدیث سلسله الذهب یعنی حدیث سلسله الذهب یعنی سلسله اش طلایی است یعنی فقط معصوم امام رضا از امام کاظم حجت خدا امام کاظم از امام صادق امام صادق از امام باقر تا برسد به خدا سلسله الذهب است بعد می فرماید وقتی که روایت از امام رضا روایت هم جای عجیبی خوانده شده روایت جایی خوانده شده توی بازار نیشابور که همه گریه می کردند ضجه می زدند سینه خیز می امدند به طرف امام رضا آنجا روایت خوانده شده این برادرها حالا من مثلا ممکن است الان بگویم آقا همه ضجه می زدند شلوغ شده بوده همه ریخته بودن دور امام رضا یاران مامون ترسیده بودند وحشت برشان داشته بود ممکن است بعضی ها بگویند نه بابا این ها قصه است و این ها ولی الان دیگر الحمد لله دیدیم این ها قصه نیست الان یک حاج قاسم سلیمانی را می آورند جمعیت اصلا نمی شود سیاهی می زند نمی شود بشمارید نمی شود بگویی بیست میلیون سی میلیون صد میلیون نمی شود بشماری ده میلیون تهران می آید هفت میلیون هشت میلیون کرمان می آیند ده بیست میلیون مشهد می آیند نمی دانم چندین میلیون استان آذربایجان می آیند کجا کجا کجا این می شود بعد در عراق چه جمعیتی می اید اوه دیگر نمی شود بگویند این ها دروغ است نمی توانند بگویند یادتان است سفرهای رهبر عزیزمان الحمد لله چه جمعیتی می آمد حتی در کشورهایی که برادرهای ما برادرهای سنی ما وقتی که حضرت آقا می رفتند مثل پاکستان جمعیت ماشین ایشان را می برد تازه ذریه امام رضا است ذریه امام حسین است پس دیگر این ها نمی توانند بگویند این ها دروغ است این حدیث سلسله الذهب را برای چی عرض کردم برای شما خیلی مهم است بعد آقا می فرماید لا اله الا الله حضرت حق جل و علا فرمود «لا اله الا الله حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی» حضرت می فرماید «بشرطها و شروطها و انا من شروطها» و محی الدین خدا رحمتش کند خدا پدر و مادرش را بیامرزد محی الدین می گوید لا اله الا الله چهارده تا شرط دارد حالا می گویند سنی بوده خب سنی به این خوبی کاش من هم سنی باشم می گوید لا اله الا الله چهارده تا شرط دارد شرط اول پیغمبر است شرط دوم امیرالمومنین شرط سوم حضرت زهرا یکی یکی می شمارد شرط چهارم امام حسن تا یکی یکی هم می شمارد مناقبشان را هم می گوید تا امام زمان چهارده تا شرط دارد ما رفته بودیم مکه جایتان خالی در مکه در حال سعی صفا و مروه سعی صفا و مروه در مکه یک معجزه ای می کند اصلا سر حال می اید آدم کور شل و کچل و گنگ هم برود سعی صفا و مروه زنده می شود دلش یک چیز عجیبی است زنده می کند دل را خیلی چیز عالی است ان شاء الله قسمت بشود با هم برویم بعد آنجا یک جمله ای می نویسند وهابی ها چه جمله ای می نویسند یک جمله عجیبی می نویسند می نویسند «بئس القول ان قال للا اله الا الله شرط» می گویند بدترین قول این است که کسی بگوید که برای لا اله الا الله که کلمه اخلاص است کلمه توحید است این است که بگوید شرط است آنجا مخصوصا این را می نویسند منظورشان به همین روایت است می خواهند بگویند آقا لا اله الا الله توحید است توحید دیگر شرط ندارد ما موحد هستیم شما مشرک هستید شما می گویید آقا چهارده تا شرط دارد اولا خب محی الدین که خودتان می گویید سنی بوده ولی حالا البته محی الدین چیز عجیبی بوده سنی ها می خواستند بکشند او را به خاطر این که طرفداری می کرده است از چهارده معصوم و عقاید شیعی داشته شیعه ها هم می خواستند بکشند به خاطر این که سنی بوده چیز عجیبی بوده است محی الدین تقیه می کرده دیگر چاره ای نبوده وقتی یک مشت زورگو باشند طرف آمده بود… داخل بقیع ما نمی توانستیم بایستیم در بقیع بعد من همین داشتم اشاره می کردم به این دوستم البته همان اشاره هم با سر می خواستم بکنم منتها این بنده خدا دوست ما پیرمرد بود متوجه نمی شد چون من می دانستم این گیر می دهد این آخوند وهابی ها گیر می دهد آخرش مجبور شدم با دست بگویم بابا جان مثلا این قبر اول مثلا کی است قبر دوم کی است امام حسن امام حسین حضرت فاطمه بنت اسد چی چی بعد این متوجه شد آمد ایستاد گفت تو مشرک هستی و فلان و بیسار ببینید بعد نمی گذاشت من یک دقیقه بایستم حرف زور خب بابا جان اگر شما چطور آخر امده اید به من می گویی مشرک بعد نمی گذاری یک دقیقه بایستم با هفت هشت تا چیز گردن کلفت چی به آن می گویند شرطه گردن کلفت آمده است بعد هم می گوید برو تو مشرک هستی و فلان چجور بحث کردن است چجور بحث کردن است همانجا قشنگ بشین با هم صحبت کنیم ما با انها دعوا نداریم ما با وهابیت دعوا نداریم الان حضرت آقا بگوید صلح کنید با هم صلح می کنیم چشم به شرطی که بنشینیم باهم بحث کنیم بحث برادرانه بعد هم بفهمیم موحد چه کسی است کی موحد است کی خالص است کی توحید خالص دارد این است با هم بحث کنیم بنشینیم با هم بحث کنیم بیاید اینجا اگر دیدید ما پاسبان آوردیم برادرهای سنی بیایند اینجا با هم بحث کنیم نه پاسبانی می آوریم نه چیز می آوریم نه می گوییم آقا عقاید نه می گوییم دستتان را نبدید زور به آن ها می کنیم نه بیاید عقایدتان را آنجا آقا ما نمی توانیم مهر بگذاریم زور است مهر چی است مهر یک چیز می فرماید دیگر آیه صریح قرآن روایت صریح که همه قبول دارند شیعه و سنی آقا جعل الله الارض مسجدا و طهورا» خدا زمین و مسجد و طهور و محل سجده و پاک قرار داده آقا فرش زمین است؟ من از شما می پرسم فرش ارض است زمین است؟ فرش کجایش زمین است این شرک است یا ما که خاک می گذاریم سنگ می گذاریم خاک و سنگ هم لازم نیست ما آنجاهایی که در مسجد الحرام سنگ است به آن می گویند ارض سجده می کنیم ولی فرش حالا به خاطر وحدت ما مجبور بودیم روی فرش هم حضرت آقا می فرماید همان روی فرش سجده کنید قبول است به خاطر وحدت زور است حرف زور می زنند خب بابا اگر واقعا چطور شما با آمریکا با ترامپ وحدت داری می رقصی رقص می کنی با ترامپ آن ولی شما خلیفه شما خلیفه مسلمین به قولی این ها با ترامپ می رقصید آن وقت ما را نمی گذارید با هم ان وقت شما سجده می کنی روی فرش بگذارید ما هم سجده کنیم مهر وحدت داشته باشید شما که شیعه را به عنوان دین رسمی قبول کردید الحمد لله این موشک فتاح شکر خدا کار خودش را کرد خدا پدر و مادر سپاه ما را بیامرزد سلامتی سپاه و بسیج و ارتش مردم خوب مان رهبر عزیزمان تا انقلاب امام زمان تا ظهور امام زمان کنار امام زمان حکومت امام زمان ما هم ان شاء الله من بدبخت هم باشم ببینم و همه ما باشیم و ببینیم یک صلوات بفرستید. خدمت شما عرض شود که می گوید تو مشرک حالا می گوید شرک می گوید بدترین قول است در سعی صفا و مروه همه مسلمان ها می آیند فیلیپینی نمی دانم تانزانیایی سنگالی اندونزی فرانسته آمریکا همه می آیند آنجا درشت همه کسانی که می دوند و دارند می بینند این تابلو را درشت می نویسند بدترین قول این است که کسی بگوید لا اله الا الله ای که کلمه اخلاص است چی دارد؟ شرط دارد لا اله الا الله خدا شرط نمی خواهد خدا خدا است خب این اشکال خوب است اما جوابش چی است؟ چرا شیعه می گوید چرا امام رضا می فرماید «به شرطها و شروطها و انا من شروطها» چرا ما می گوییم امام رضا سِر هشت و چهار است چرا ما می گوییم چهارده معصوم شرط لا اله الا الله است و توحید یعنی همین چرا جوابش چی است؟ برادرها خدای تبارک و تعالی عالم را آفریده عالم همه نور خدا است همه نور خدا است آقا کجا می گوید «الله نور السماوات والارض مثل نوره کمشکاه فیها مصباح…. و اشرقت الارض بنور ربها» اشرقت الارض بنور ربها» تمام عالم این است منتها خدا اولین نوری که آفریده یک نور اطلاقی است که تمام عالم را پر کرده و همه عالم از او است که به آن می گویند وجه الله که همان وجه الله است همان که در دعای ندبه ان شاء الله امروز می گوییم «این وجه الله الذی یتوجه اولیاء به» آقا تمام انبیاء می خواهند برادرها و خواهرها دقت کنند می خواهند با خدا مرتبط بشوند باید با وجه الله نور اطلاقی است دیگر بالاتر از آن نور نوری نیست خود پیغمبر هم وقتی می خواهد با خدا ارتباط برقرار کند باید با وجه الله باشد نمی تواند با غیر از این نمی شود چرا چون خدا محاط نمی شود خدا محیط است لذا باید با یک نوری به خدا وصل نشد خدا را که نمی شود به آن احاطه پیدا کرد با وجهش با نور اول همان نور اول که می فرماید نور حضرت رسول اکرم حضرت محمد عبد الله صلی الله علیه و آله وسلم می فرماید این نور نور محمد و علی است باز هم صلوات دارد که بعد نور این نور بعدا قسمت می شود دو قسمت می شود یکی می گذارند اسمش را پیغمبر یکی را حضرت علی اولی پیغمبر است دومی حضرت علی و الا نور مشترک است یک نور است اولی می شود پیغمبر دومی می شود حضرت علی سومی تا اینها این ها چهارده تا همه در آن ها وجه الله هست همیشه باید حاکم در دنیا یک وجه الله باشد حالا سوال شما چرا می گویید «بشرطها و شروطها» چهارده تا شرط دارد خب این که می شود شرک جوابش این است جوابش این است که این شرط یک شرط مخصوص است چه شرط مخصوصی برادرها خواهرها ذره ای منیت ندارد ذره ای منیت ندارد لذا شما ببینید می فرماید پیغمبر یک کلمه من از خودم نگفتم تمامش از حضرت جبرائیل جبرائیل هم از خدا یعنی پیغمبر هم حق بدعت در شیعه ندارد امیرالمومنین می گوید من هر چه می گویم از پیغمبر پیغمبر از خدا امام صادق می فرماید هر چه من می گوییم من آینه تمام نمای خدا هستم مگر من می توانم از خودم حکم درست کنم هر چه می گویم از خدا است یک کلمه من از خودم نمی توانم بگویم. ما این چهارده تا شرط را داریم این چهارده تا شرط اطلاق دارند منیت ندارند در مقابل خدا من ندارند بدعت ندارند تشریع که حرام است به ادله الاربعه تشریع می دانید یعنی چی؟ ادخال چیزی که در دین نیست در دین آقا یک چیزی که در دین نیست ما وارد در دین کنیم خدا لعنت کند کسی را که این کار را بکند تشریع یعنی چیزی را که نمیدانی جزء دین است یا می دانی جزء دین نیست جزء دین می کنی خدا لعنت کند کسی را که این کار را می کند یا نمی داند جزء دین است می گوید جزء دین است بابا جان نمی دانی بگود نمی دانی نمی دانی بگو نمی دانم چرا می گویی چرا می گویی پیغمبر گفته است چرا می گویی حکم خدا است بگو نمی دانم لذا «لا ادری نصف العلم» حالا چی داشتم عرض می کردم این چهارده تا شرط شرط اطلاقی هستند یعنی قید ندارند یعنی همه اش می گویند خدا خدا خدا خدا خدا آینه تمام نما هستند چون هیچ قیدی ندارند چون اطلاقی هستند چون مظهر علم مطلق خدا هستند مظهر قدرت مطلق خدا هستند مظهر نور مطلق خدا هستند مظهر عظمت و کرم و علو و رحمت رافت و اسماء و صفات اطلاقی خدا هستند برای همین ذره ای منیت ندارند لذا شیعه موحدترین دین عالم است اما شما برادرهای سنی ما را نگاه کن می گویند آقا لا اله الا الله شرطی ندارد ولی چی می شود نوکری آمریکا را می کنند نوکری اسرائیل را می کند نوکری هر چه ابر قدرت است در مقابلش سر خم می کند بعد هزار تا بدعت درست می کند فقط دومی چهار هزار بدعت درست می کند آقا عملا دومی می آید چی می گوید می گوید آقا «متعتان حللهما رسول الله» آقا دو تا متعه است پیغمبر حلال کرده من عمر حرام «احرمها» حرامش می کنم افتخار می کند می گوید پیغمبر گفته است حلال است من می گویم حرام است همین صیغه که در روایت مبارکه دارد که اگر صیغه اجرا بشود احکامش هیچ کس زنا نمی کند در همین مملکت خودما که ما قبول داریم صیغه را به برکت اهل بیت متاسفانه اجرا نمی شود فساد و فحشا می گویند باریکلا آفرین طرف متمدن است کسی که صیغه کند پدرش را در می آورند بدبخت بی چاره بیچاره می شود اگر کسی صیغه کند متاسفانه فرهنگ اشباه است هم خانم ها مظلوم هستند هم مردهای ما مظلوم هستند و این فرهنگ باید عوض بشود واقعا پیغمبر می فرماید بابا این حلال است آقا می گوید من حرامش می کنم من حرامش می کنم خب ببینید برادرها وقتی حضرت علی را قبول نکردیم بدعت می شود این می شود شرک این می شود حکم درست می کند در مقابل خدا به خدا قسم من نمی خواهم بگویم مگر من دیوانه هستم بگویم بی خودی بخواهم بگویم خلیفه اول و دوم مشرک هستند من هم دوست دارم آن ها مسلمان باشند آن ها هم مشرک نباشند ولی مسئله این است که این که می آید جلوی پیغمبر و می آید یک حکم درست می کند از خودش هیچ کس حق ندارد این کار را بکند ما که می گوییم چهارده تا شرط دارد توحید چه شرط هایی شرطی مثل امام زمان که یک حکم از خودش نمی آورد آقا امام جعفر صادق می فرماید «حلال محمد حلال الی یوم القیامه و حرام محمد حرام الی یوم القیامه» اقا حرام پیغمبر تا روز قیامت حرام حلال پیغمبر تا روز قیامت حلال این دین توحید است این می شود توحید این می شود همان که «انا من شروطها» چهارده تا معصوم آمدند دین خدا را حفظ کردن به عبارت دیگر به عبارت دیگر همانطور اسلام دین علت محدثه می خواهد علت چی می خواهد مبقیه یعنی چی علت محدثه ومبقیه یعنی چی؟ علت محدثه یعنی بالاخره باید پیغمبر بیاید که دین اسلام ایجاد بشود از طرف خدا در عالم عرضه بشود خب پیغمبر رحلت کرد پیغمبر را شهید کردند حالا آن یهودی زهرش داد یا حالا ما می گوییم نه بار زهرش دادند حالا فرق نمی کند بالاخره زهرش دادن شهید کردن پیغمبر را شهید کردند خب حالا کی بیاید آینه بشود کی مردش است بیاید بگوید آقا من نیستم من فقیر هستم «انا الفقیر فی غناک فکیف لا اکون فقیرا فی فقری» کی مرد این حرف است که موحد باشد فقط علی علی علی مولا است که می فرماید «الهی انا الفقیر فی غنای» خدایا من ثروت هم داشته باشم فقیر هستم در مقبال تو «فکیف لا یکون فقیرا فی فقری» چکونه فقیر نباشم که الان که دارم می بینم فقر خودم را کدام غنا «الهی من کانت محاسنه مساوی فکیف لا یکون مساویه مساوی» کی جرات دارد بیاید این حرف را بزند کدام خلیفه خدا جرات دارد یک همچنین حرفی را بزند در مقابل خدا خاضع بگوید خدایا کسی که حقایق وجودیش گناه است و ادعا است ادعا است «فکیف لا یکون دعاویه» ادعاهای من چگونه ادعا نباشند چه کسی جرات دارد اینطور حرف بزند چه کسی اینچنین توحیدی دارد خدای توحید کی همچنین توحیدی دارد من خودش را نیست کند این فقط مولا بعد از پیغمبر مولا امیرالمومنین یک همچنین قدرتی دارد به به مولای چه مناجاتی دارد به به در این کوفه در مسجد کوفه که چه ظلمی کردند در حقش در مکه مظلوم در مدینه مظلوم اینقدر مظلوم که بیا اسم حسنش را نمی توانیم ببریم می گوید معرفی حرام شرک است عجب معرفی شرک است بگوییم اقا این بچه پیغمبر این امام حسن بچه پیغمبر است شرک است حتی از اسمش هم می ترسید چرا چون امام حسن تمام بت ها را می شکند بت شکن حقیقی است چون آمدن بت ها را به گونه ای دیگری بعد از پیغمبر علم کردن لذا الان ببینید دیگر جریان چه شده نوکری آمریکا هزار تا خدا پیدا می کنید یک ولی خدا ولی خدا کسی که مظهر اتم اکمل اسماء و صفات خدا است یک ولی خدا را رد می کنید آن وقت مجبور می شوید آمریکا نجس بشود خدای شما با آن رقص شمشیر کنید بشوید گاوه شیر ده آمریکا من نمی گویم و الا ما هم دوست داریم وهابی ها بیایند به طرف اسلام الان که دیگر اقا سپاه ما موشک فتاح آورده است دیگر زیر چتر اسلام شیعه من اقا این کتاب دعایم همراهم بود می گفت این شرک است شما قرآن را گذاشتید کنار این شرک است اولا من قرآن همیشه همراهم است معمولا همراهم است مگر یک مشکلی پیش بیاید معمولا قرآن همراهم است امام زین العابدین علیه آلاف و التحیه و الثناء فرمودند که اگر قرآن با من باشد از هیچ چیزی نمی ترسم همین قران ظاهری هم برادرها بزرگترین حرز است اگر توانستید با خودتان داشته باشید یک قرآن کامل ثانیا این کتاب دعاها این سنت خود شما هم که سنت دارید بابا جان این سنت سنت چهارده معصوم است سنت ابوهریره نیست ابوهریره برادرها خودشان می گویند هفتاد هزار حدیث جعل کرد به صورتی که خلیفه دوم داد تازیانه زدنش آن وقت خودشان مقدس می دانند اسمش را نوشتن کنار پیغمبر و حضرت علی و خیلفه اول و دوم ابوهریره هم آنجا نوشتن مقدس می دانند بابا این را تازیانه زدن به خاطر جعل حدیث هفتاد هزار حدیث جعل کرد این شرک است یا ما که امام صادق می فرماید من یک کلمه از خودم نمی گویم هر چه می گویم از قرآن است این کتاب دعای من همان قرآنی است که هر دو هم پهلوی من است این تفصیل آن است این تفسیر آن است این همان قرانی است که آلان در دست کی است امام زمان این همان قرانی است که امام زمان می آورد چی است قرآن امام زمان؟ غیر از قرآن نیست همین قرآن است اما آینه تمام نمای قرآن است دست مشرک ها را رو می کند دست نوکرهای آمریکا را رو می کند دست نوکر های اسرائیل را رو می کند دست اجنبی پرست ها را رو می کند 27:18 قرآن امام زمان دست مشرک های که هزار خدا دارند را رو می کند بله الان هم مفاتیح ما داریم افتخار می کنیم فدای خدا رحمتش کند شیخ عباس قمی را خب من چه کار شد بحثم را دیگر جمع کنم صبح هم هست خیلی مجلس نباید طولانی بشود خسته هم هستید خیلی ها شب بیدار بودید مثل من همه اش نگرفته اید بخوابید همه اش اهل بیداری و من هم اهل خواب خور و پف خدمت شما عرض شود بحث من این شد اقا تقوی تقوی یعنی توحید بعد توحید مرتبه اول است ولایت خدا اول دو ولایت چهارده تا معصوم که چهارده تا شرط می شود که همان باز ولایت خدا است «ولایتنا ولایت الله» لذا اقا می فرماید ولایت ما ولایت خدا است «الذی لا یقبل دینه الا به» آن ولایت خدایی که دین قبول نمی شود مگر به ولایت اهل بیت چرا چون اگر ولایت اهل بیت را قبول نکردی هزار تا خدا پیدا کردی چند تا هزار تا خدا پیدا می کنی ولی اگر رفتی زیر ولایت حسین تمام بتها را پاره می کنی نابود می کنی همه بت ها را این می شود تقوا تقوا قله اش این است البته بعدش حالا این را دیگر تند می گویم این ها دیگر توضیحش باشد جلسه فردا که قبل از اخلاص این ها همه اش اخلاص است اخلاص یعنی همین این هم بگویم بعد واجبات محرمات برادرها خواهرها انجام واجبات ترک محرمات بیدار بشویم انجام واجبات ترک محرمات مبادا به اسم این که من اهل دل هستم فلان و بیسار و این ها خدای نکرده حرام خدا را حلال کنیم راه راه خدا باید باشد آی خواهر من آی برادر من راه باید راه خدا باشد منحرف می شود کسی بخواهد به اسم دین خدا بگویید بله ما ولی خدا هستیم مثلا فرض کن شما فلان چیز بکن غلط کردی تو اگر ولی خدا هستی می خواهی دین خدا را حرام خدا را حلال کنی تو غلط کردی حرمت دین خدا باید نگاه داشته باشد تک تک احکام خدا باید حفظ بشود ما شرع داریم ما دین داریم «علی خشن فی ذات الله» این را می گویند توحید واجب واجب است باید واجباتمان را انجام بدهیم آقا شب هیئت داری می گیری هی سینه سینه می زنی بعد برای نماز صبح خواب می مانی اشتباه است اشتباه است اشتباه است روز قیامت باید جواب پس بدهی یک خورده زودتر سینه زنی را تمام کن بگیر بخواب که صبح نمازت قضا نشود عزیز من هیئتت نمی دانم خدای نکرده یک مسائلی دارد بدان مشکل است حالا اینجا یک بحث های دیگر هم هست که برادرها ولایت فقیه خودش ولایت اهل بیت است ولایت عالم ربانی که مخالف هوای نفس باشد مخالف رانتخوری باشد مخالف مال مردم خوری باشد مخالف ظلم و استبداد و استکبار و آمریکا و آمریکایی ها باشد ولایت یک همچنین عالمی هم ولایت خدا است لذا آن هم «الراد علیهم کراد علینا و را علینا کراد علی الله و الراد علی الله و هو کالشرک بالله العظیم» مشرک است لذا ولایت فقیه برادرها این باید حواسمان را جمع کنیم یک بار خدای نکرده مقابل دین نایستیم
بله بس است برای من برادرها امروز روز سوم است این رقیه را می دانید چرا می زدن جرمش همین بود جرم رقیه این بود همه اش می گفت حسین این ها تازیانه می زدن خانم داد می زد یا حسین چهل منزل خانم را زدن خانم دست برنداشت وا حسینا وا عباسا وا علیا همه اش می گفت علی علی علی خیلی حرف است برادرها ما الان حکومت ولایت فقیه است هنری نیست من تقوایی می ایم داد می زنم پشتیبان ولی فقیه باشید این هنری نیست ولی در اختناق شاه یادش به خیر خیلی از شماها یادتان نمی اید بعضی از شما یادتان می آید من یادم هست ما دایی ما از امام تقلید می کردند بعد رساله امام را جلدش را می کندند به دایی های ما می فروختند نمی توانستند اسم امام را بنویسند شاه می گرفت رساله امام را شاه نمی گذاشت الان شما بروید اسم امام حسن را نمی توانید بیاورید در مکه و مدینه بخواهید آنجا اسم امیرالمومنین را بیاورد غضب می کنند به شما حالا در یک همچنین جو بدی آن موقع آن موقع خانم همه اش می گفت وا علیا وا عباسا وا حسینا وا حسنا وا فاطمه خانم جرمش این بود برادرها این گریه های حضرت زهرا سرش همن بود اسرار زیادی دارد گریه های حضرت زهرا این که گریه اش قطع نمی شد خانم شبانه روز گریه می کرد بعد گفتند چرا گریه می کنی ما نمی توانیم بخوابیم حضرت مجبور شد رفت توی بیت الاحزان بیرون شهر یک بیت الاحزان درست کرد زیر یک بوته بتواند گریه کند رفتند آن بوته را هم قطع کردن برای همین نمی توانستند گریه های حضرت زهرا را تحمل کنند چون گریه های حضرت زهرا گریه های الهی بود گریه های خدایی بود برای همین نمی توانستند تحمل کنند به هر صورت آره این طفل معصوم در خواب دید بابایش امده است برای دیدنش آخر می دانید برادرها چهل منزل زینب کبری می گفت دخترم ناراحت نباش بابایت می آید بابایت می آید چهل منزل می گفت دخترم نارحت نباشد بابایت می اید بعد در خرابه که بردنشان توی خرابه که بردنشان خانم یک لحظه چشمش رفت روی هم دید پدرش آمده تا بیدار شد دید خواب بوده شروع کرد به گریه کردن بابا کجایی عمه جان من بابایم را می خواهم این خرابه بیدار شدن با گریه دختر سه ساله خاک می ریختن روی سرشان…پایان..